12 januari 2009

Vaknade för ett tag sen, sjukt utvilad. Gick och la mig kvart över tolv igår (javet, skulle lägga mig tidigt) för då kunde jag ta en alvedon till, det är ju en viss tid mellan varenda tablett. Gick och lade mig och på morgonen kände jag mig utvilad och pigg, städade, skurade, renbäddade och gjorde sånt. Men dock har jag fortfarane feber, den brukar försvinna efter 1-2 dagar (oftast) för jag misstänker att jag hade feber i lördags också, var hängig och så. Så nu ska jag gå och ta en til alvedon och dricka T U R T L E S - päron dricka. som är köpt i Finland. Sen hade jag tänk ta mig en promenad men jag vet inte om jag orkar med det, kanske lägger mig i soffan och sover. En sak till - mina händer skakar och jag vet inte varför, det är läskigt, samma sak med mina ben! nåväl, intressant inlägg.

dagens klädsel - gråa adidas mjukisar, grå pufftröja från lindex, åh underkläder och sist men inte minst mina favvo tofflor :)

Inga kommentarer: