12 januari 2009

min sjuka (!) humor!

Jag har en sjuk, väldigt sjuk humor. Brittiskt humor tror jag att det heter,det sa då min lärare. Jag skrattar åt sånna saker som inte ens är roliga, jag kan ge några exempel. Du lär få ett gott skratt, men vist sägs det att ett gott skratt om dagen förlänger livet, såå! jag lever nog längre än dom flesta! eller inte.
  • Började skratta då en kompis tjafsade (småbråkade) med sin pappa. Stod bredvid.
  • Jag och Josse pratade med rektorn och hon sa nått i stil med otrevlig, jag höll på att arva ihjäl mig, båda kollade allvarligt på mig!
  • Jag börjar skratta som F A N av ordet smågrina, det roligaste jag vet, hah!
  • Då någon berättar om nått utbrott nån fått!

  • Då vi var i Haparanda säger pappa "nu börjar hon smågrina hela plötsligt" till A, och jag och mamma ska in på en affär och jag håller på att garva ihjäl mig då jag sa prova ett par skor och det står ett butiksbiträde bredvid och ska hjälpa, hon måste ju tro att jag är riktigt sjuk! och igår då vi hade gäster berättade en av dom om en som hade suttit och smågrinat (nämner inga namn) och jag får upp en bild av personen som sitter och smågrinar och mamma retar mig genom att säga "smågrina, smågrina" då får jag träna, för jag håller på att DÖ! asså på riktigt! så jag sprang in i tvättstugan och stod och skrattade där, fyfan!

  • Sen stod jag och tvättade händerna igår i badrummet och min for hade somnat, jag började garva (hur roigt som helst va ??hah) och då jag typ står och pratar med nån som börjar garva skrattar jag ju själv, och jag såg mig själv i spegeln som började garva, då jävlar håller jag på att DÖ! på riktigt nu me! jag kan inte sluta, eftersom en spegelbild inte slutar, till slut sätter jag migpå golvet och efter 5 minuter slutar jag. Jag stod säkert där och skrattade i 15 minuter åt mig själv i spegelbilden ? hur sjuk är jag inte??

Jadu, är man sjuk så är man. Detta är ett sjukt stot problem för mig, så sjukt stort asså. Så ja snart avlider, jag harsat det till vissa lärare och dom ba men konsentrera dig! men det spelar ingen roll om jag konsenterar mig eller inte! fyfan! nån som har samma problem som mig hör av dig så kan vi lösa detta tillsammans (om det går!) eller har du haft detta problem ? :/ nåväl!

btw, alvedon och pärondricka! sen vila i soffan, 50 minuter för sen kommer David tha män hem med sina engelska kompisar (kanske) och A! då får man inte sova, absolut inte.. men då blire kul juuuu! :):)

Inga kommentarer: