11 januari 2009

Hej!

jag sa ju att jag typ hade feber idag, jag hade inte typ det, utan jag har feber. Inte skyhög men jaghade 37.6 och då jag har feber kan jag gå i sömnen, bli sjuk (SJUK!), jag är i sömnen men ändå inte, får panik ochstter på toa. Jag hatar feber och vill verkligen inte gå och lägga mig eftersom det kommer bli sämre då, kanske. Våra främmande åkte nyss hem, nu sitter jag här med feber och världens huvudvärk och yr. Ska ta 2 alvedon strax och sen sätta mig och glo på tv en stund, eftersom dom ska värka. Det blir nog ingen skola för mig imorgon, satan oxå! men vill ju hellre vara frisk på tisdag, än att gå till skolan imorgon och bli sämre och få ännu mer ont i huvudet. och sen vara sjuk på tisdag, onsdag och så. Jag får väl hoppas att det blir bättre, på tisdag kanske jag ska och träna med mamma, ska höra med henne. Och nån dag i veckan ska (läs;vill) jag klippa mig kort, asså typ i axelläng! inte kortkort!

nåväl, alvedon vare nu och sen glotta på tv! men först bädda min jävla säng som jag ogillar (läs;hatar) för madrassen åker bort på natten och lakanet är typ inte på den för att jag vänder på mig för mycket, det är ju mitt fel iof. Sen så flyttar hela sängen på sig, jadu! jag ska fanmej börja spänna fast mig själv i sängen så jag knappt kan andas, ngt försag för att lakanet ska sitta kvar?! och jag har provat stora/små lakan och sånna här spännen under och sånna här med resår i kanterna. Satan i gatan!

inlägget skulle bli kort, men jag har sån huvudvärk att jag snart kollavippar så jag måste ta mina alvedon och sen tv, fast det får man väl också huvudverk av, nåväl!

ha en trevlans kväll allihopa! xoxo

Inga kommentarer: