19 januari 2009

Jag får ingenting gjort då jag är ledig, det är så typiskt jävla mig! jag gör allting i sista sekund och typ börjar med någonting 2 timmar innan jag ska skicka in det! jag tänker att jag ska plugga men sittertyp vid datorn sen äter jag och sen tv och sen läser. Jag ids inte, jag vill men jag kan typ inte ändra mina vanor. Mamma måste typ låsa in min dator i bilen tills jag gjort läxorna, fast läxan ska ju göras på datorn! jag börjar med den, sen slutar jag för att jag går in och läser ngn annans blogg eller nån som lagt upp nya bilder på pixbox! jag är helt jävla störd! skärp dig malin!

imorgon blir det iaf träna med mamma, skönt att komma igång med träningen igen åså mitt nya nyttiga liv! jaa, det börjar imorgon dårå! sista kvällen med en dricka och godis, skööööönt! första veckan är allment jobbig, när man väl slutat ska man inte börja om igen, neee det ska man inte. Jag ska försöka! men on mah birthay i have to eat strawberry and some other fruit with chocolate! yummie! :) engelskan kommer och går!

nu ska jag göra dikt läxan och sen typ börja med maten, efter det så blire hockeyplan with mah littlebrother men jag ska inte åka, för jag kan inte. Hitta min biljett från Markus Fagervall konserten i Noliahallen den 9 mars 2007! två år sen, två hela år sen! Du är bäst Markus Fagervall .....

if you don't mean it, don't even wanna talk about it! i know that i could live without it, if it's right, if it's wrong would someone let me know it's a game i can play .... dahdahdah!

Inga kommentarer: