19 januari 2009

lediga dag!

godmorgon!

vaknade alldeles nyss, ja det är typ rekord! klockan är nu 11.20 och det är typ det längsta jag sovit sen länge! brukar vakna 9.00 fast såhärvare, jag steg upp halv sju och år frukost och trodde jag skulle lämna David idag, men han åkte med mamma istället. Så jag såg på tv till 08.20 0ch gick och la mig då igen, så 3 timmar har jag typ sovit kanske 2 timmar och 50 minuter, wihoo! den här lediga dagen behövde jag känner jag redan nu!

jag ska gå och glotta på tv strax och sen äta lite lunch, för klockan 13.10 går jag upp och hämtar david om han vill det såklart och sen går vi och handlar palt, för det gick inte att Séan och Éoughan följde med hem idag! så det blir en annan dag! :)

btw, klockan där det står vilken tid jag srivit inläggen är knäpp, den visar typ ibland 1 timme före, (som om det skulle visa 10.24) nu och typ ibland 20 minuter fel åde! less jag är på den så ibland kommer jag skriva klockan här nedanför!

sen så i Januri än så länge har jag srivit mer än vad jag skrivit i hela December! rekord! :) hahaha. amen, klockan är nu 11.26

Inga kommentarer: