20 januari 2009

hejåhå!

Sitter och tittar på Top Model, ska snart titta på andra avenyn ;) sen så ska jag gå och lägga mig. Har sovit en stund då jag kom hem, nåväl skola sen åkte jag till mia och så säger hon till sin pappa;

"Malin ska på möhippa imorgon!"
"neee!"säger jag och då säger mias pappa.
"men malin, har du tänk att gifta dig?"

åååååhhh, så irriterande mia! :) haha, sen kom mami och hämtade mig och vi åkte åh träna. Imorogn ska vi också träna, och sola och jag ska klippa mig imorgon! kortelikort! så det blir nog brao! nu ska ja fortsätta titta på TM! byee, skola imorgon och sen imorgon kväll blir det LÄXOR !!!!!

- so prov på mellanöstern (kartan)
- engelska redovisning
- diktanalys i svenskan

H E J D Å ! ! ! ! blir väl att plugga imorgon på lunch rasten åde imrogon också! hejdå!

Inga kommentarer: