21 januari 2009

Ja hej!

idag så har jag haft träningsvärk i benet, men jag har typ inte gjort någonting! brukar ju ha lite prolemos med mitt knä! kanske har ansträngt de för mkt! nåväl, mamma skjutsade mig till skolan klockan 08.05 och jag fick typ panik men kom i tid! yey. Hade typ 15-20 minuter på oss idag att gå till idrotten och jag kände på mig att jag kommer inte Hinna! nejuu, så jag ringde min käre mormor och hörde om hon kunde skjutsa och vist kunde hon det, hon är så jävla snäll :)<3>

nuu sitter jag här nyduschad och ska ta på mig pyjamas åde. Har vart åh tränat idag och det var så jävla skönt! stoooolt! nu böjar jag komma igång med träningen igen åså cyklade jag typ 10 minuter i "uppförsbacke" och fyfan mina bn skakade och jag har ännu mer träningsvärk nu då! bra malin, bra!sen då vi kom hem åt jag nå pasta med bacon, ost åh broccoli. Imorgon ska jag klippa mig, men då har vi ju bildprov! ERKÄNN man inte bruar ha prov i bild ?!?!?!?!?!? NEEJ DET BRUKAR MAN INTE! så jag är sur som satan och jag har ju klipptid! F U C K O F F!!!!!!!

Inga kommentarer: