21 januari 2009

ska klippa mig imrorgon ! (Y)

ska berätta en mindre skoj grej! då jag klev ut ur bilen på morgonen hör jag en annan bil tuta, då var det maria som tutade (nattas mamma) natta bad henne göra det, och jag vände mig om och väntade på hon och mia, då blev jag nästan överkörd av en buss! en sånhär minibuss som nästan backade över mig, idiot! ser han ingenting, tänk om jag blivit överkörd! då hade jag haft nära till likhuset! typ 10 meter om ens de! asså det var så jävla nära och t.om nattas mamma sa "malin blir överkörd!" eller nått i den stilen till natta! less, jag är typ rädd för minibussar åde nu, för då jag kollade på en sida vad man skulle dö av så stod det överkörd fast på engelska eller skjuten fast på engelska! jag måste passa mig! JÄVLA BUSS! sen var han helt nära nattas bil och han typ slirade, halloj, har du körkort ?!

dages ris - går till den chaufför som nästan backade över mig utanför Björxgatan vid bårhuset och ingången till Norrskenets friskola! se dig för!

Inga kommentarer: