13 januari 2009

Hejsan!

idag har jag inte gjort så mycket mer än sovit och vaknat fr att dricka vatten och ta en alvedon, jag hatar ju som sagt att ha feber. Men imorgon ska jag då till skolan, det har jag bestämmt mig för, vart nyss klar med Engelskan och mejlade den till läraren, redovisning imorgon (tror jag) och efter det är det hem på direkten och hämt david (om inte pappa gör de) men på torsdag morgon åker han till stockholm, för att åka med finlandsbåten till Helsingfors, så på torsdag ska jag hämta david från skolan och på fredag efter skolan går jag till mormor och morfar, där mamma hämtar mig, david och amanda sen. aja, imorgon måste jag ta med min ´presenten´ till natta som jag köpte i Bulgarien. Har haft den borta och så hittade jag den sen tappade jag bort den igen men nu är den hittad. Har även vikt lite tvätt idag (inte mycket) men några plagg och så. Ska vika resten imorgon efter skolan eftersom jag får pengar, haha 20 kronor eller 30. Men jag gör allting för minsta peng tyyyp, för jag måste ju ha till stockholm! Sen ska Amanda köpa mina Sims2 så då får jag pengar! Sen ska jag städa åså, chilligt! eller inte.

nu ska jag titta på film med mami, jocke och en godispåse! haha, till helgen slutar jag ju med godis och på helgerna blir det en tidning ist. :) bye!

* btw, varför kan inte dom som läser min blogg ta och lämna en kommentar, är det så svårt ?! :)

Inga kommentarer: