13 januari 2009

Igår var då david's kompis Séan här, som kommer från irland :) han är 7 år och hans lillebror är 5 år men har redan börjat skolan, han kom inte till oss igår, han var hemma och sov :) aja, dem körde skoter och fastnade en gång och jag sprang i djupsnön med sommarskor och drog loss skotern sen då jag ä påväg in så tippar dom men skotern och den åker iväg, haha :) fick hjälpa dom ännu en gång och det var inte bra eftersom att jag hade ont i huvudet och feber, sen fick jag hosta. Sen gick vi in och åt skittles. Séan äskade dom. Vi gav dom julklappar och han tackade och blev sjukt glad, vi åt mer godis och glass (eller dom!) sen så lekte dom och ja fick sitta bredvid och översätta åh grejs, skojjigt :) sen åt vi och han förstår en hel del svenska tror jag, men pratar inte svenska. Taco åt vi i alla fall och han tyckte om det, tror jag :) dom ska även komma till oss på måndag efter skolan, det blir skoj!

vaknade nyss och ska krypa ner i sängen och läsa, sen ta en alvedon som vanligt!

Inga kommentarer: