14 januari 2009

En sak först! blir sjukt irriterad på dom som kallar andra för bög, nu menar jag inte på skoj eller någonting. Men typ om nån säger "gillar du bögen?" och då menar dom tex, kevin eller Måns Z etc. dom är inte bögar och då säger dom "men han ser ut som en bög!" det är ett uttryck som jag stör mig otroligt mycket på! vet ni vad en bög är egenligen ?

Från en sak till en annan, åkte ju till skolan idag och det har varit chill! skönt att komma tillbaka, tydligen några stycken som vart sjuk idag och igår. På idrotten så planerade Jag, mia och th en grej om att typ ha en frilufsdag med hockey oh grejs :) (natta är med i den gruppen också, om du ser detta så vet du vilken grupp du tillhör :) haha) och sen åkte jag hem med bussen med clara och th, sen vidare med bussen hem dårå, köpte en korv och dricka! (snart slut med det) sen ska jag även börja föra en kassabok! haaha, fick tipset på hk;n! nu ska jag fortsätta lyssna på the script och deras låtar och sen äta!

hejåhå! :)

Inga kommentarer: