14 december 2008

together we cry!


Hejsan!


Det ar nästan blivit som en tradition, att mia kommer hit på söndagar. Hon har vart det 3 gånger nu, början på en tradition. Jaja, nu är hon på väg hit till kalla byn som jag bor i.

Det är bra att hon kommer nu, för att mitt rum såg ut som ett bomnedslag och min tvättkorg var så full så att om jag hade slängt dit en tröja, hade den ramlat ut. Men nu är rummet städat, tvättkorgen tömd, sängen bäddad och rummet vädrat.


Men .. vädringsluckan måste jag stänga. För att Mia fryser alltid då hon är här, äääh! den får vara öppen, den stängs om hon fryser isf. Nu ska jag gå och göra blåbärs smoothie, till mig och Mia, om hon vill ha. Men det återstår att se. Jag älskar musik <3:)>


The Script <3

Markus Fagervall <3

James Morrison <3

Kevin Borg <3>


deras röster är av guld :)

nej, nu ska jag gå och lägga min kofta i tvätten, :)


TAKE CARE, xoxo


Inga kommentarer: