14 december 2008

just dance !

Hejsan!

Kom alldeles nyss hem, har som sagt varit i Boden hela långa dagen. Från 09.00 till nu, det har vart kul, först på bodens ridklubb och det var ASskul, sen såg jag en katt där som var superkelig och så. Ville ta hem den.
Nu ska jag gå och duscha eftersom jag luktar häst, jo sedan var vi och åt på blå ängeln (heter det så?!) sen bowlade vi mitt i stan. Puss på pizzerian!

Igår kväll mådde jag piss, så jag gick och lade mig tidigt. Sen vaknade jag och ramlade då jag skulle hämta kläder, eller jag tog tag i ett handtag och var så jävla nära på att svimma, men jag skyndade mig till sängen och satte mig ner!
Efter duschen ska jag och amanda göra en blåbärs smoothie sen titta på p.s i love you. Efter det ska Far, bröderna J&D och Manda åka till Exotik eller Max och äta, jag tror inte jag följer med eftersom jag inte mår bra.

Bildprov imorgon efter skolan, ska träna till de också. Men jag vet inte ens om jag kan åka till skolan imorgon eftersom jag mår piss, men jag får se hur jag gör.

take care, xoxo


* Jag har brittisk humor, skrattar till de som inte är roligt (dumroligt) men inte lika ofta till skämt, bara ibland. Ett exempel "Jag har en ärta i näsan" jag hakar upp mig på det, och skrattar hela dagen.


Inga kommentarer: