15 december 2008

Pashion


Hej!


Varför jag bloggar nu, är för att jag är sjuk. Jag är jätte sjuk, höll på att svimma igår morse, mitt på dagen och sen då jag skulle lägga mig. Mitt huvud värker och jag knarkar just nu alvedon. Ska jag bli sjuk nu innan jul ?! förra julafton var jag förkyld, och nu då .. jag ska vara frisk. Man måste ha en god inställning på det hela. Jag var tvungen att stiga upp, eller tvungen men jag svettades som ett vedträ, jag kunde inte ligga kvar i min sköna säng. Min säng drar till sig folk!


Jag ska alldeles strax gå och äta frukost. Sen ska jag ta alvedon, thé och en kokoskaka, framför tv;n och hoppas på att somna där. Nu känner jag mig sjukt yr, så jag hade tänkt att göra saker som att fika frukost sedan sova.
Igår då Mia var här, ska ja hämta en film av jocke som sitter i vardagrummet med mami och syster, dem tittar på Life of Ryan. Mia säger då högt.
"Malin, där är ju han som du tycker om!"
"Mia, jag tycker inte om honom, eller jag tycker att han är snygg. Erkänn"
".........."
"Varför är det bara jag som tycker det? Mia tycker inte ens det, och hon brukar tycka att alla är snygga ju"
hahahaha :)


take care, xoxo

Inga kommentarer: