18 december 2008

naaaaaaw (a)

Hejhej!

har inte bloggatpå ett tag, men det är därför vi vart utan internet igår och fick typ nyss igång det och sen har jag vart sjuk hela veckan, skitjobbigt! men jag måste åka imorgon eftersom det bara ät betygsutdelning och sen julbord, sen måste jag in till stan och handla julklappar till alla och sedan gå på bio med typ Manda. Någon frivillig som följer med på stan ?! :)

jaja, jag är iaf kär i en 5 åring :) haha, peddoMalin men han är seriöst den sötaste jag sett på hela jorden, han är engelska! emh .. :) och man får riktigt träna sig då man pratar med honom åsså vill han att man ska översätta åså, men det ärå bra för mig som behöver träna.
Han kommentar till sin storebror "Seán i't enough!" - det lät så jävla gulligt så jag ville smälta, !!
nu ska jag gå och tjata på att någon i detta hus ska bli klar med maten!

be care, xoxo

Inga kommentarer: