19 december 2008

god jul !

Hej!

sur dag idag, genom att det bara verkar gå utför om man heter Malin Öystilä. Jag har feber och hur yr som helst, var tvungen att ligga vaken i sängen i en timma, utan att gå upp hungrig som en varg. Jag hade svimmat om jag rest mig upp! nu måste detta vara över, på onsdag är det ju julafton (!!!!!!) jag vill inte vara sjuk, jag vill vara med lycklig och glad malin som öppna julklappar, skrattar, har det mysigt i m&m villa, äta mormors goda julbord och dricka "morfars" läsk. och inte för att glömma, se kalle anka klockan 15.00 men kvällens höjdpunkt är nog då man sitter och äter julbord och alla är så glada och david och markus är helt till sig då dom har varit uppe på vinden och kollat på julklapparna. I år ska jag inte öppna en enda julklapp på morgonen, neej det ska jag inte, för jag ångrar mig sen!

ngn dag efter jul åker jag och bästvän Mia till Umeå för att shoppa på mellandagsrean, ohjaa! :) sen vill hon få mig att börja åka snowboard, men no way! men jag har lovat att tänka på saken, jag menar ju, vill inte slösa upp pengarna som jag lär få i julkapp på att hyra en sowboard sen åker jag ikket lift, inte sen förra gången!! haha.

nu ska jag gå och äta lunch, jag har ju som sagt inte varit i skolan idag. Vi hade sovmorgon till 10.00 och sen betygsutdelning och julbord, jag missade årets höjdpunk (förrutom Bulgarien, julbordet, men på onsdag!!! mummmmmms) jag pratade nyss med min lärare som ringde och sa godjul och att jag skulle krya på mig, sen skulle han skicka hem betygen. ! nu ska jag äta lunch sen ta mig en tupplur, om jag är frisk imorgon blir det väl stannnnnn!! med mamma och handla julklappar!

god jul, xoxo

Inga kommentarer: