15 december 2008

Going back to the corner, i first saw you!


Hej!


kolla på rubriken, ni kanske fattar ?! om inte, så lyssnar jag på The script med låten The who can't be moved <3>


Jag har nyss gjort 2 smoothie, en till Amanda med jordgubb och en till Jocke med banan, jag hadetagit en själv om vi hade haft blåbär. Men jag nöjer mig med min egengjorda blåbärs glass, jag ska snart bänka mig framfr tv;n med gammalt godis, julmust och min glass :') Just nu sitter jag och sjunger med i låten, synd att ni inte får höra, haha :) oj jag menade tur att ni inte hör!


Nu ska jag vika in kläder i min kära garderob och sen tv;n och en sak till att jag har gjort om litei mitt rum, eller jag har satt ett skynke för min hylla och gömt lite grejer där bak, som jag inte vill ska vara synliga. Och d httade jag en nallebjör som heter Felicia som jag haft sen jag gick i femman, den är helt gullig :') det är en sån man sover med, mer som en in nallebjön som man kan sätta på en hylla, duvet!


bytt låt nu, togheter we cry, togehte e cry .......... :) ni fick där allt ett smakprov :) mohaha
btw, lägg märkt till hur brun ajag var på bilden, i bulgarien då <3<3>
*Jag hatar mandelskorpor och kan inte ens röra vid dom, sen så luktar dom äckel! jag verkligen hatar dom!!! usccchh!
we cry, xoxo

Inga kommentarer: