1 januari 2009

nytt år, nya möjligheter! 2009!!!!

nytt år och nya möjlighter. 2008 för mig har varit ett mkt bra år! (y) förrutom min lilla älskling som var mitt allt, zorro hun <3 sen dog käre farfar i sommar :( annars ett bra år! och vivar i Bulgarien som jag älskar. Jag ängtade ändå inte till 2009 även fast jag ska åka till sthlm, för i januari är det gymnasieval och jag vet inte vad jag ska välja, seriöst. Man ska ju inte lyssna på andra men alla säger ba "du älskar ju barn och tar hand om de så bra, barn&fritid ska du ju gå" men samtidigt är det ju jag själv som ska välja. Andra säger "ja, men den branchen är bra och det finns alltid jobb" (säger inte vilken linje, för då kmr min stalker välja samma) seriöst så får jag panik och har en klump i magen varje kväll jag ska sova, pga det. För vad jag än väljer kommer jag ångra mig sen, och tänka "jag skulle valt den andra" båda linjerna är mycket APU. Men det ska jag ju inte gå efter, det är lite mer på BF. Jag hoppar seriöst av skolan efter nian och jobbar på korvgubben, städare på max eller på donken, svartjobb finns det ju! dock skämt åsido. Men vad ska jag göra, har reda pratat med syo konsulenten och hon har sagt sitt. Väntar på att mamma ska komma hem så ska jag snacka med henne, annars är det bara att dra lott för jag kan inte bestämma mig. Fast malin, lott ?! HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLPPPPPP MIIIG!

kan nån som läser vara så snäll och berätta vad den gjorde ?! :) tack bra!

1 kommentar:

Malin sa...

btw, älsklingen Z dog ! :(