1 januari 2009

bästakompis!

Vad har hon för hårfärg just nu? - bruniiiiz!
Brukar hon färga håret? - att hon brukar :)
Vilka färger har hon haft? - blont, mörkbrun och mellanbrun, så länge jag kännt henne.
Vad har hon för parfym? - hon har typ alla parfymer!
Vad brukar hon använda för smink? - vitkajal, mascara, puder tyyyp, säkert nåmer!
Vad är erat första minne? - "jag sa bara hämta kritorna!"
Vart bor hon? - hertzzz ;p
Är du avundsjuk på henne? - hon är ju snyggast! ;)
Vad heter hennes syskon? - tyyp markus ? :)
När träffades ni första gången? - september 07 :)
Hur träffades ni? - tha school! :p
Vad går hon på för sporter? - typ inga?
Vad brukar hon göra på helgerna? - fråga henne, vara med mig på söndagar iaf :)
Vad brukar hon göra efter skolan? - plugga, stan åde :)
Har ni kramats? - att vi har!
Har ni pussats? - att vi har det åxå :)
Brukar ni säga att ni älskar varandra? - ahråå!
Har hon fräknar? - emh, typ på sommaren :)
Har ni kollat på film någon gång? - varenda gång vi e me varann :) haah
Har ni bråkat någon gång? - jaa :(
Har ni sovit i samma säng? - i husvagn jaa :)
Har ni skrattat tills ni gråtit? - emh, kanske ?!
Har hon sett dig gråta? -nej,
Vad ska ni göra i sommar? - det har vi inte planerat! :)
Hur länge har ni varit kompisar? - 1 år och 3 månader!
Har hon svikit dig någon gång? - nee, men jag henne :'(
Har ni pratat i telefonen någon gång? - eh, klaaart!
Är ni kompisar om 10 år? - i hope so! <3
Och sist, vad heter din bästa vän? - Mia miiz anette holma :) eller Mia Helena Holma kanske det var :) haha

2 kommentarer:

Anonym sa...

är det okej om jag kopierar listan? :)

Malin sa...

det är okej :')