2 januari 2009

Hej!

idag har jag "gjort" en egen almenacka på www.personligalmenacka.se och ska se om mami kan köpa hem den idag, då kommer den om två veckor. För jag har ju inte bankkort så jag kan ju inte betala. Jag stod för middagen idag, och det blev kyckling wraps, dem är sjukt goda :) sen gjorde jag sallad och en dressing till, eller vi hade en dressing redan.

Vi var på ica maxi idag och handlade godis, tyyp. Sen ställde jag mig i kön dit manköper korv, det ställer sig en gubbe bakom mig som luktar rök och öl, sprit kanske man säger. Han står så otroligt jävla nära mig hela tide (kön var lång, och jag ville försvinna) han var inte tjock, men han hade magen emot min rygg och gick in i mig. Jag tänkte att han kanske skulle fatta nått som jag vntar mig om, då "pickar" han mig i huvudet och sen på axeln. Vilket jävla snusk han var! sen skyndade jag mig därifrån fort som attan. uuuuuussscccchhhh!

nu ska jag ta fram min godispåse, hör ifrån tv rummet att vi kanske ska åka till mormor, eller david och amanda tjatar på mami och papi. Jag ska nog sätta mig framför tvn efter att jag gått men min tvätt"korg" till tvätten för att få rena kläder. Eller varför inte skriva på min "bok" som jag påbörjat och som är 12 sidor nu, vilket är lite.

En sak till, min kusinizzzz madelene fyllde år igår. Så grattis säger jag till henne. Jag steg upp klockan kvart över nio idag, vilket är T I D I G T för jag har vaknat vid kvart över tolv nån dag och äter frukost 30 minuter senare och allting, då vissa andra redan har hunnit äta lunch, då äter jag frukost. Jag ska ställa väckaren imorgon också, annars sover man ju bort hela dagen och då går den så mkt fortare. Ska nog K A N S K E ta en promenad imorgon :')

ha en trevlig kväll och natt, xoxo

Inga kommentarer: