2 januari 2009

bättre sent än aldrig!

Gjorde du något 2008 som du inte gjort förrut? åkte med mia till skellefteå :)

Har du något minnesvärt datum? 3 - 17 juni <3

Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? neju.

Dog någon som stod dig nära? ja, zorro och farfar!

Vilka länder besökte du? Bulgarien <3

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? åka till stockholm!

Vad var din största framgång 2008? framgångar, typ inga.

Största misstaget? sårade en vän, :( men löst nu :)<3

Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk ovanligt mycket, feber och förkyld!

Bästa köpet? alla julklappar, älskar att ge bort dom. Datorn får vi ju låna från skolan, men ska köpa den sen.

Vad spenderade du mest pengar på? kläder, inredning åh resan till B :)

Gjorde någonting dig riktigt glad? Resan till Bulgarien och mia.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? jadu, markus fagervalls nya platta, the killers låt, och te script. tyyyp.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?Jag har varit lessnare, zorro och farfar dog ju och nu är jag tömd på tårar i några år känns det som.

Vad önskar du att du gjort mer? Tränat, sattsat mer på skolan.

Vad önskar du att du gjort mindre? allt är ju gjort, och går inte att ändra. såå!

Hur tillbringade du julen? Hemma hos mormor och morfar med hela familjen + morbror med fru och kusinerna. Förra julen var bättre, för då hade jag zorro.

Blev du kär i år? Ja, eller njaa.

Favoritprogram på TV? Grey's anatomy, idol och andra avenyn.

Bästa boken du läste i år? tyyyp bryta om, läser många bra böcker.

Bästa filmen du såg i år? svår fråga, men jag får nog säga- Björn Gustafsson ett livsverk.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?Jag fyllde år på en måndag, men firade med familjen. Sen hade vi kalas nån dag efter. Hade en tjejmiddag helgen efter :)

Vad fick dig att må bra? Min underbara vän mia :') och mami.

Vem saknade du? ZORRO <3>

Inga kommentarer: