8 januari 2009

Har inte idas blogga idag, vart med mia efter skolan. Hon åt glass, vi gjorde milkshake som det vart glassklumpar i! haha, sen såg vi oth och the hills. Sen åt jag men mia ville inte ha, så hon spelade sims2! haha :) sen åkte hon hem, så kunde jag stöka ner mitt rum igen, en mäklare har vart här idag och jag ides inte följa till stan och kolla på en lägenhet, var med mia istället. Efter det åt jag glass som mia köpte till mig :) (hon var skyldigt mig, hah) och sen såg jag på tv och åkte till Alviksk. Nu e jag hemma och slöar, ska kolla kläder som jag sa ha imorgon och skor. Sen ska jag messa mia och höra om hon ska till staaaon imorgon! det är min dag, den har vart bra. Hoppas eran var minst lika bra! hejdå!

till m. anette h. - tror ej det går på ett tag, lådan e full och det skulle duvet! :)

Inga kommentarer: