10 januari 2009

Bloggade inte igår, eftersom jag inte satt någonting framfrör datorn och jag var inte hemma. Efter skolan åkte jag och mia in till stan, hon gick med mig kanske 30 min sen så kom Amanda och då åkte mia hem. Vi gick först och fikade på Börje Olssons, muumma!sen på Lindex och kollade jeans och på bokhandeln och kollade på twiligt böckerna, eller ja nivet! Sen kom mor och hämtade oss från stan, vi åkte då till storheden och kollade jeans och ja köpte ett par über snygga, dock inte dom jag hade tänkt mig. Köpte också strumpor, sen så drog vi oss mot pizzerian palma och åt, satan så gotteli gottans! sen mormor och morfar! :) efter det och handlade på kvantum så vi kom hem vid 22.50 och då började jag städa rummet och läsa min tidning gick och la mig vid tyyp, tolv vilken är en tidig kväll!

ha en bra kväll, xoxo

Inga kommentarer: