26 december 2008



Hej! Sitter här och har precis spelat Guitar hero, sjukt kul spel vill jag säga :) första gången jag spelade det igår, och nu har jag klarat 2 låtar, på dom 4-5 gångerna jag spelat. Känner mig duktig, haha :) det var david som fick det i julklapp, men det är mest jag, a och j som spelar det.

Bilden togs på julafton och jag hade då på mig svarta leggins jeans och en skjort tunika. Bekvämt och snyggt! rummet som ni ser sov jag i, det bästa som finns är att sova hos mormor och mofar! <3>

mamma står och lagar gorgonzola fylld kött grejs, sjukt gott ska det bli! jag kollar runt på kläder och ska snart gå och spela gh igen eftersom jag vill klara den förbannade låten som är svår, hah. Jag har fortfarande på EASY! ;)

nån dag åker jag och den bästa som finns, mia<3>

take care, xoxo

Inga kommentarer: