25 december 2008

Hej, grattis säger jag vill min mobil som fyllde 3 år igår! wohoo :) haha, gammal och lat.

tur att man skiftar mellan en annan oxå, jag bloggade varken igr eller nu på dagen. Igår hade jag det superbra och trevligt, jag älskar julafton. Tänkte berätta vad jag fick, men proserna får ni ta och lista ut själva! haha.

- DKNY, be delicious (parfym)
- påslakansett
- kontorsstol
- i'm smarter then you, kollegieblock m. pennor
- "vas" men ljus i
- påslakansett
- ögonskugga
- moped!!!!<3
- pengar (mor, far, farmor och david)
- adidas tjöja
- adidas byxor.
- björn gustafsson, ett livsverk
-trisslotter

sen ska jag få julklapp av mia och marre sen :) fick mer än det, men jag skriver då jag kommer på :)

nu ska jag och mami åka och hämta david hos kusiner och sen åka och handla, vad fick ni i julklapp ? :)

god jul till eughan och sean, som firar julafton idag enligt deras tradition :)
if you read this, merry christmas and a happy new year! ;p

Inga kommentarer: