4 januari 2009

kiss och bajs!

jag mår sjukt dåligt och har gjort det hela kvällen, tänkte dock att jag skulle lägga mig någolunda tidigt och la mig klockan 23.10 tyyyp. Mådde dåligt som fan och göre fortfarande, bra att man blir sjuk lagom till skolan då, jag var ju sjuk en vecka med feber, yr och illamående före jullovet dårå. Aja, vart i haparanda idag och ingandlade lite grejer, bord, ljus, förvaring åh nå grejs. thaaaanks mami <3>

längtar till att tala utlänska! haha. dock kommer vi och hälsar på e&s på skolan den 19 januari och då följer ni med hem sen, mia du vet vem jag menar - och dom kommer följa med med hem sen :') kanske träffar dem redan på torsdag! dock har jag ju skola då! fuuuuuuckkkk!

probl. med gymnasiet och jag dööööör snart! jag Ä L S K A R barn och vill jobba med dom, men det andra låter dock också spännande lixom! fan i sjärten!

Inga kommentarer: