15 januari 2009

Hellojsan!

Gör inte så himla mycket nu, förrutom att sitta och snacka med Natta på msn! roligtroligt! stannade på skolan till 16.50 eftersom jag skulle jobba matte och sen vänta på mamma, imorgon går jag till mormor och morfar direkt efter skolan för att mamma hämta mig där sen! fader är ju i stockholm oc åker med finlandsbåten och jag hoppas han har med sig en parfym då han kommer hem! annars .... annars .. blir jag besviken! nåväl! längtar som faen till stockholm vecka 10 tror jag att det blir, men vi ska då åka iaf!

nu ska jaggå och titta på tv, eftersom jag typ inte har någonting alls att göra! jabrahej!

det var en sjuk rolig grej som hände idag på no;n! th och mia remember! få fredde juckade ffram och tillbaka då han inte ville säga att vi skulle se en sex och samlevnad film på no;n! fyfan! haha, sen "jag har lånat 4 filmer, men DOCK inte sett dom själv!" hahaha fifaan! :)

och då mia satt och kliade han på ryggen med fötterna och så skyllde han på mig först och sen på Marielle! haha fyfan va kul det var! mohahahhah!

Inga kommentarer: