5 januari 2009


Hello!


bloggar även fast jag är lite upptagen! jag blandar nämnlige mojito, dock alkoholfri. Jag testade den för första gången igår kväll och jag dog tyyp, så god den är ! :) så jag ska göra en sådan till min syster yster och mami! den är så jävla god! Istället för spriten så tar man limesaft, äh! i love it! and i don't leave it! :) dock så ser den inte god ut, sen så blv det konstigt med blixten, sn mördar jag mynta bladen! haha!


möblerat om idag och imorgon kanske det blir storklinkten, inte för att åka slalom dock utan för att se på david då han åker och för att åka madrass, men det ä bara om jag orkar. Sen imorgon ska jag även köpa en sänglåda, får inte plats med mina kläder i garderoben!! fuck!


nu ska jag fortsätta blanda mojito och avnjuta dom med chips! :)

Inga kommentarer: