18 januari 2009

Hej!

Det snöar typ ute och jag orkar väkligen inte gå ut nu, sitter inne och gör nån läxa istället så får jag dom gjort, sen ska jag titta på andraavenyn och typ städa (igen) och skrva lite på min novell också om jag har tid och ork. Har förövrigt skit tråkigt idag och då kan jag göra läxor och städa så jag slippeer göra det imorgon, på våran lediga dag, fast jag är ju ledig idag också men. Jag ska nog vara med David på skolan imorgon, antingen från morgon till lunch, eller från lunch till dom slutar eller så är jag hela dagen, fårse! ans engelska kompisar kommer hit imorgon efter skolan, om dom vill såklart! nu ska jag nog se andraavenyn innan jag gör nått annat! bye!

en sak som jag märkt, är att jag skriver ! (utropstecken) och tyyyp. Väldigt, väldigt ofta..

Inga kommentarer: