24 januari 2009

FAN!

Fredag; Stannade hemma från skola, är sjuk och det är typ influensan. Jag kan inte äta, inte dricka! har ätit paprika, majs, sallad och dressing i ett tacobröd. Mådde dåligt efter det och då jag är sjuk blir jag typ vegetarian, kan inte äta kött, kyckling, fick eller nått.. less! så jag sov nästan hela dagen och tittade på tv!

Lördag; steg upp klockan 08.00 och la mig i soffan och däckade! helt slut och har fortfarande inte ätit någonting! hostar som en idiot och jag hatar hostmedicin och knarkar noskapin (hosttabletter) och ipren/alvedon eftersom jag också har feber! är helt slut och försöker nu bli klar med alla läxor! ojoj. JAG HATAR ATT VARA SJUK, JÄVLA SKIT!

övrigt; Hur kunde det vända så jävla snabbt, på torsdg eftermiddag mådde jag hur bra som helst, men jag hade ont i magen på torsdag kväll och jag pluggade på provet till 11. Gick och lade mig och sen vaknade jag på morgonen och höll på att spy! åt ingenting utan gick och såg på tv sen vila! har nyss druckit cola, och ska gå ut snart! till zorros grav en sväng och bara vara ute en stund! jag har vart sjuk rätt ofta på sista tiden med feber och så, men inte såhär sjuk! :@

Inga kommentarer: