13 december 2008

you'r the world for me.


Hej igen!


Skrev på förra bloggen att jag skulle bort imorgon med handikapp- idrotten (min lillebror är synskadad) och att det var provapå-idrott på hertsö ridhus, men så'vare inte ens. Prova på idrotten då man får rida är tydligen i boden. Sen bowlingen vet jag inte vart den är.


Ska försöka få med mig någon dit, men det är ju på morgonen så det skiter sig antagligen. Vet inte ens om jag orkar åka dit .. får se.


Jag har nyss ätit en godeligodans middag, mör fläskfile med ugnstekta pommes med sallad och bearnaise sås.


Nu ska jag gå och ta mig en kokos kaka, som jag bakade för 6 dagar sen och som finns kvar redan nu.


En sak till, fyfan va det har kommit snö idag, Sen igår kväll då jag la mig så rasade det snö från taket och halva mitt fönster var täckt med snö, men efter jag duschat imorse då ar det borta, men då det rasar snö tror jag alltid att det är nån jordbävning på G, och jag blir superduper rädd.


Jag kommer börja med en ny sak i min blogg också. Längst ner på varenda inlägg kommer jag sätta en * och skriva sanningar om mig själv, det kan vara små, stora, hemligehetr som jag haft eller sånna grejer om typ alla vet om mig.


be care, xoxo


* Min största fobi är hajar, jag är så rädd att jag bara badar i pooler. (bilden, hjäääälp!)



Inga kommentarer: