26 december 2008

året som gått, året som kommer!

Året 2008.

sämsta.
  • farfar dog i sommar.
  • min älskade zorro dog i våras.
  • gled ifrån en kompis i höstas.
  • vart sjuk rätt mycket.

bästa.
  • min efterlängtade resa till Bulgarien blev av, och kunde inte bli bättre.
  • fick ett nytt rum, dock inte nya tapeter.
  • börja umgås mer med mia.
  • bättre självförtroende.
  • börjat blogga.
  • trivs som allra bäst på skolan.
  • höjt mig i hk, till mvg.
  • koncentrerar mig bättre i skolan.
  • träffat séan och éoughan. Då jag har fått träna mer på engelska.
  • mamma har vunnit pengar som hon får ta ut i resor, dvs kanske utomlands nästa år!
  • bråkade med .. vännerna vet! :)

listan kan göras lång! och här kommer en lista över mina nyårslöften.

  • höja mig i engelska.
  • fokusera mer på skolan.
  • jobba på mitt självförtroende.
  • sluta med godis, dricka. Dvs allt onyttigt.
  • äta frukost varenda morgon!

Inga kommentarer: