21 december 2008

nu måste jag nog gå och lägga mig, ifall jag ska orka upp klockan typ 07.30 imorgon, för jag ska hinna duscha, leta kläder, fika frukost och göra mig iordning. Jag åker ju till ikea imorgon, ska bli kul och bra .. men ska handla julklappar åt några, sen typ nått på candyworld och julklapp på barnens hus i happis :) så jag lär nog vara helt slut imorgon .. kmr inte hinna blogga nått imorgon innan jag åker och då jag kommer hem orkar jag nog inte, får see. Så därför bloggar jag nu, men jag är supertrött och ska bara tvätta mig,ta på mig pyjamasen och sen krypa ner i min nybäddade säng och läsa vecko revyn, btw man fick den gratis på JC i piteå! :) yeyy!

lovelovelovelovelove, xoxo

klockan är nu 00:23

2 kommentarer:

Malin sa...

klockan går fel, men ska försöka fixa den!

Malin sa...

btw, det är den 21 decembr nu! LESS