22 december 2008

Hemma igen, jag och A hade tänk att ta 14.15 bussen härifrån antnäs, och ta 16.15 bussen hem igen. Men som tur var kunde pappa skjutsa oss klockan 11.30 och tur var det, för vi kom nyss hem, eller kanske för 20 minuter sen.

Först gick vi på lagerhaus och shoppade sen vidare till åhlens och sen och åt lunch, eter det på lite fler affärer och jag är helt slut. Har köpt 8-9 julklappar idag och sen har jag ju 3-4 sen tidigare. Gud så skönt, imrogon kan jag ta en sovmorgon och äta en underbar frukost utan att stressa ihjäl sig! fick 10 min på mig imorsen. Jag har t.o.m slagit in alla julklappar nu och känner mig mkt nööööööjjjd! :)

ska bara "gömma" dom nu, annars går min lillebror lös och letar dom och sen skakar och allting, haha. Sån är han, hoppas det växer bort till nästa jul! :)

s&e, xoxo

Inga kommentarer: