28 december 2008

gissa hur jävlglad jag är, jag kanske ska få (eller jag ska, har jag bestämt) åka till stockoholm på sportlovet! jag har vart där 1 gång i hela mitt liv, eller kanske mellanlandat där då jag typ var mellan 2-9 år men aldrig lixom varit där, ni fattar! 1 ynkaste gång var hela familjen där tsm med en annan familj. Jag har bestämt att jag ska dit, och när ja vart i Umeå så ska jag SPARA pengar, alla pengar, månadspeng åde. Jag kom även på en sak, då jag fyllde år önskade jag mig ingenting och viste inte vad jag ville ha. Så jag ska önska mig pengar nu av mami, då kanske jag får det! :)

nog om det, igår kväll såg jag "loveguru" och den var väl ganska bra och idag såg jag "over her dead body" och den var sjukt bra och helt gullig! nåja, nu ska jag skura rummet eftersom jag bara dammsög det igår och sen så ska jag försöka göra någon nytta, fast det är inte så lätt. Ska ladda upp en en kopp té och en massa filmer och bädda ner mig. Jag har feber för övrigt och jag märkte det igår, ibland håller jag p ramla är så satans ostadig på benen och så.

intressant inlägg, men love or leave!

mia kommer hem idag <3

Inga kommentarer: