20 december 2008

fan så glad jag är! min feber är borta, jihoo :) så nu kan jag åka på stan och handla julklappar till kompisar och släkten. Äntligen!

jag, mami och amanda ska åka till piteå och handla, vet ej varför. Men det går lika bra fast dom har inte Lagerhaus så dit måste jag imorgon och handla, eller på måndag :) det är typ där jag köper alla julklappar och imorgon ska vi ju till IKEA, och jag kan ju följa med eftersom jag är frisk, så där ska jag köpa lite julklappar (många som ska ha) och typ grejer till mitt rum! det blir säkert bra skulle jag tippa, sen kanske en sväng över till Finland och handla lakris, och det nya shoppingcentret, fast det kanske inte har öppet på en söndag!

nu ska jag hoppa in i duschen sen åka till Piteå och stor handla, efter det så ska jag slå in alla julklappar och så .. är nog helt slut efter det :)

i'm in love, s&e. xoxo

Inga kommentarer: