31 december 2008

det är värsta jävla stormen här i luleå, och i fjällen är det värre hörde jag av fader. Det blåser som fan och faller stora jävla kvistar från träden uppe i skogen och vid gångvägen, det har varit ett helvete inatt för huset typ dånar och det skulle bli värre frammåt dagen, hjääälp! inte kul att bo så jävla norrut nu inte. På radion sa dom att man absolut inte ska gå ut nu, om man inte måste. Kul åh sitta inne hela dagen då, jabrahej!

nu ska jag då ta mig en lång och varm dusch, sen ska jaag ta på mig nyårs kläderna som jag även hade på julafton men jag älskar dom. Btw, så ska jag inte göra nått speciellt ikväll, äta god mat, smälla raketer och titta på nyårs filmer. Förra året var jag på farbrors bröllop och det var typ den roligaste nyårafton, btw, grattis på 1 års giftemålsdagen! :)

Inga kommentarer: